Lumia 800 vs Galaxy S II

Jakten på smartphonen fortsätter...

Nån som äger en Nokia Lumia 800 eller Samsung Galaxy S II o kan komma med lite info om dem.
Har läst som en tok på alla möjliga sidor från hela världen nu, där en säger ett o en annan säger något annat. Sådär utseendemässigt har jag väl fallit rätt pladask för Lumian, men oroar mig lite för det här med mängden appar o överföringen av musik o bilder till/från telefon. Är Zune krångligt att använda? Kan man göra flera saker samtidigt på dessa telefoner (ex. ha igång en löparapp samtidigt som man lyssnar på musik)?

Alla info om dessa, både postiv o negativ, är välkommen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har inte destomera erfarenhet av just dessa telefoner. Men jag har haft en samsung galaxy 3 och min sambo har haft hem en galaxy S från jobbet och jag gillade inte riktigt dessa telefoner. De var långsamma och hade dåligt batteri. Dessutom var hörbarheten och själva "telefon delen" av telefonen dålig. Då rekommenderar jag nog Nokia istället. Har själv precis skaffat en Nokia N9 och är riktigt nöjd!

2012-02-12 @ 20:46:44
URL: http://hiia-sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback