Vill man vara fin får man betala

Har en längre tid funderat på det här med tandblekning, men har aldrig riktigt vågat mig på dessa hemmakit. Speciellt inte sedan en vän berättade att de inte fungerar ett piss. Kan se framför mig hur mina tänder blir gröna eller nånting efter ett misslyckat försök.

Hur som helst, man vill vara fin inför sitt bröllop så idag tog jag tjuren vid hornen o beställde tid till tandläkaren. Först ringde jag HVC men de utför inte tandblekningar då det är ett kosmetiskt ingrepp. Så då ringde jag Tidens Tand istället. Jodå, först en tid till tandhygienisten för en putsning sen kan jag börja fundera på hemmablekning, laser o allt vad hon nu räknade upp i luren. Så den 5.4. blir det hygienisten o sen troligen laser eller något, måste fråga upp priserna så jag inte väljer det allra dyraste alternativet. För jag har en otäck känsla av att det ändå kommer bli svinigt dyrt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback