Villan dag 2

Andra dagen började lite sådär halvmulet. Vi försökte oss på att sola men det var 1 min sol o 10 min mulet så det var inte så angnämt. Lekte med Turbo o hans kotte istället. Och plockade lite gigantiska smultron (inte som vid tomten dock!) och blåbär.

 

 

 

Efter maten bar det av till "mattvättarberget" för mig, mamma, brorsan o Min J för o tvätta mattor. Nästan så jag måste skryta lite om min maken nu, för hur många har en man som frivilligt tvättar mattor ;) Dock spårade det ur efter ett tag som det brukar för karlar. Och Min J tog nästintill "vinterklåddin" mitt i mattvättandet.

 

 

Eftersom en av oss redan var genomvåt och vädret bara blev bättre som bestämde vi oss för att göra ett nytt försök med första doppet. Denna gång utan bastu dessutom.

 

 

Jag gjorde något jag inte gjort på säkert 10 år! Trots det var det minst lika kul som när jag var liten. Dock lite grundare numera ;)

 

 

 

Observera brorsan som faktiskt hoppar precis samtidigt. Dags för OS i parhopp kanske? Vi måste ju bara vinna efter lite träning när vi är såhär bra utan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback