Ninas undergång!

Höll på att gå upp i limningarna här för en liten stund sen, Spotify fick för sig att behöva uppdateras och ville inte alls låta mig logga in.. Som tur var kom de på bättre humör så nu kan jag njuta av min nya favorit Kristiina Brask - Kuivilla susta ^^ Avd. 7 är ett mycket bra ställe att vara på, förutom väldigt trevliga arbetskamrater så kan man läsa alla dagstidningar i regionen och hitta nya favoritlåtar. För att inte tala om de många skönsjungande patienter som finns där ^^

Kom annars till insikt idag, jag hatar inte finska språket längre! Först på gruppromenaden började jag prata med en av patienterna på eget bevåg, på finska! På eftermiddagen var jag på promenad med en finsk patient, denne hade dock fått för sig att vilja lära sig svenska så patienten pratade svenska men jag, JAG som aldrig talar finska om jag inte måste, svarade och berättade på finska så gott jag kunde! *stolt*

Nu slappa med Kristiina lite till innan det är dags för sängdags och förbetedande av sista praktikkvällen på Roparnäs, kommer sakna stället!

Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Jaha okej ;) Den är ju hur snygg som helst!:D

2009-10-03 @ 18:45:04
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Cecilia

Hej! Läste i ett forum om piercingar, och såg att du hade piercat dig vid Valhalla tattoo i Vasa? Jag funderar på att lag min där, å undrar om de e ett bra å seriöst ställe? :)

2009-10-07 @ 17:20:05
URL: http://sacoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback