Ny update

Tänkte bara kika in lite och meddela att bloggen kan verka ganska oaktiv ett bra tag framöver tyvärr. Sängarna flyttades till Smedsby i helgen så numera bor vi där tills rörrenoveringen är över. Internet kommer vi inte flytta eftersom det kostar och flytten bara handlar om ett par månader, kommer lägga nätet "på hatthyllan" i tre månader istället.
Men jag hoppas jag har kvar alla underbara läsare ändå! Ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan i skolan, hos svärmor, föräldrarna och så.

Nu dags att stressa vidare med att flytta lite grejer, öppna ett nytt bankkonto för Partylite-betalningarna, laga mat och göra mig klar inför porrsitzen. Hoppas det kommer bli en riktigt lyckad kväll!
Om inte annat så längtar jag tills imorgon när min kameraväska utökas med ett SP AF 90mm F/2.8 Di-macroobjektiv (om jag inte minns fel namn). Kommer svida som tusan i plånboken men ack så värt det kommer vara!

Kommentarer
Postat av: Madde

Var i smedsby bor ni under tiden om man får vara nyfiken? =) Själv bor jag i smedsby och har gjort de lite över ett år nu och jag tycker det är ett fint ställe att bo på :)

2009-02-18 @ 14:09:20
URL: http://smorgaskrasse.blogg.se/
Postat av: Madde

Aaah okej :) Kanske vi ngn gång under tiden ni bor i smedsby hinner träffas och ta en promenad? :) Skulle vara kul att träffa er fyrbenta vän Turbo :) Ja just, men skönt om han redan har en tomt så har ni det klart i framtiden åtm :)

2009-02-20 @ 13:03:51
URL: http://smorgaskrasse.blogg.se/
Postat av: Madde

Men då skall vi nog hinna med en promenad :) Och förhoppningsvis skall jag kanske hinna boka in ett ljusparty som du gärna får hålla ngn gång i vår :)

2009-02-20 @ 19:13:18
URL: http://smorgaskrasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback