Ny färg

Jahapp, så sitter man med färg i håret igen. Kände att det var dags att börja köra en nyans mörkare såhär till hösten och vintern. Får se då bara hurmörkt det blir, stod mörkbrun på förpackningen och det ser ytterst svart ut i håret.
Jag gillar att färga håret, blir så mycket mer glans i det när man färgat. Och så är det ett bra sätt att förnya sig lite på. För att inte tala om spänningen hur slutresultatet blir ;)

Var en sväng på stan med mamma idag också, jag blev en kofta rikare samt aningen fattigare efter att J:s födelsedagspresent var inköpt. Men jag tror nog han kommer gilla vad han får :)

Undrar ni hur Turbo mår?

Glöm inte att rösta på mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det blev fint :)

2008-09-16 @ 13:58:16
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com
Postat av: Lina

hihi jaa, återstår ju att se ! :D spännande!

2008-09-16 @ 14:46:52
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback