Gulis -08

Och jag kom t.o.m. med i tidningen med mitt vinnarfoto. Trodde faktiskt inte att det skulle gå i tryck, är rätt sällan de trycker i tidningen vm som vunnit. Brukar bara finnas på nätet att ses, men inte sjutton tackar jag nej! Snart kanske man får ett och annat fotojobb ;) Förutom då för N.U.D som jag redan är kameransvarig åt.

På tal om N.U.D, igår gick då årets gulisintagning av stapel. Gulisarna skulle bl.a. köra limbo på Ollis, sjunga egen påhittad låt för vår Idoljury och hitta på en teatersnutt. Och jag hade oroligt kul, speciellt när man kände många gulisar på ett eller annat vis från förut. Dessutom fick vi fotografer utbyta lite tips och upplevelser. Även om det nog bara var jag som tog emot tipsen eftersom JW fotat några år längre än mig. Ska nog slänga upp ett och annat foto bara jag kollat igenom dem ordentligt. Men tills dess kan jag bjuda på ett foto av D:s P som också var en gulis :)



Glöm inte att rösta på mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja-a fan, tala just med J. Det var ju nog noviums tarra jag var ute efter, men nu var jag ju såklart snabb och hann betala 10 euro åt n.u.d... Satan, int vill ja he...

2008-09-12 @ 14:28:11
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback