Förhållandelistan 2008

1. Är du i ett förhållande? Ja, sedan snart 4 år tillbaka <3
2. Om inte, varför inte?
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 3 år 9 månader 12 dagar, and still counting
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? J
5. Hatar du ditt ex? Nej
6. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Nej
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande, att strula är patetiskt
9. Är du en player? Nej
10. Har du blivit dumpad? Nej
11. Har du blivit sårad? Nej, inte direkt
12. Har du dumpat någon? Ja
13. Är du en bra partner? Eftersom min J stannar kvar så Ja :)
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? *tafsa på rumpan* och när man vänder sig om står ett äckel där med stoort flin
15. Är du kär i någon nu? Ja, nu och för evigt
16. Har du någon beundrare? Haft, numera en vän
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Med två ord, Min J
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Inte kär på riktigt, var väl snarare beundran
19. Har du sårat någon allvarligt? Är rädd för det, men det gick över
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Snäll, kärleksfull, trogen
21. När du vill ha någon, vad gör du? Tar honom ;)
22. Bästa raggningsrepliken? ..
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Romatisk på tu man hand
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min J
25 Tänder du på? Min J
26 Är du gift i framtiden? Så fort ekonomin tillåter <3

Kommentarer
Postat av: Tindra

ja kollar in blogg då o då men jag såg inte att du hade skrivit om det, hade du gjort det el?? Kul att du tyckte om kitet, glad jag blir :)

2008-09-05 @ 13:48:21
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sicken söt bild! Ni är så fina ihop :D

2008-09-05 @ 17:24:32
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback