Hår i färgen

Så sitter man här med färg i håret igen, men denna gång är det gamla hederliga Loreal och inte något bluff Garnier. Var nog sista gången jag använde Garnier, det är ett som är säkert! En vecka oh sen var all färg borta, borde klaga hos dem om deras bluffärg. Men men, som sagt så färgar jag om du med Loreal som jag vet fungerar och hålls! Frågan är bara hur jag ska hinna bli klar innan jag ska iäg ikväll. Ska sköljas ur ca 20 före, sen ska det duschas, fönas, lockas, kläs på, ätas... huhhu, hur tusan ska man hinna med allt?!
men ser verkligen fram emot hela festen, känner på mig att det kommer bli riktigt kul! Sen så får man träffa folk som man inte direkt träffat förut, nån har jag talat med lite sådär på nätet men inte så mycket mer än det. Och självklart höjdpunkten på dela kvällen är att A ligger supen under bordet, eller hur var det tjejer?!

Skit, kom på att jag borde införskaffa lite drickbart också.. hmm, blir nog lite dåligt med det, min J står som bäst med färg i håret nu också så han kan man inte heller skicka. Nåja, säkert ska det också lösa sig :)

Annars så har jag varit påväg att skriva hår i färgen varje gång. Haha, snacka om att vara lite borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback