Grisar på stan

Man ska tydligen vara klädd i rosa idag för bröstcancerinsamlingen (eller något sånt). Och lilla jag har uppfyllt det (utan att veta, men ändå..), mina underbart fina (och gamla) badrock är rosa, chockrosa dessutom! Ett underbart inköp från ungdomstiden. Men nu ska jag nog se om jag hittar något annat grisfärgat att pryda mig med :) Sen ska det tas itu med dagens projekt:

  • Städa
  • Göra höstfint (med andra ord slänga fram mina höstlövljuskoppar på vardagsrumsbordet)
  • Köpa födelsedagspresent åt mommo (dock har hon redan fått ett par Crocs av oss)
  • Träna med Turbis
  • Göra lite nytta (vilket innebär ungefär att få tummen ur röven och börja på med pararbetet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback