Drunknat

Lyckades lura med två klasskompisar till Vallhalla Tatoo för att beställa tid till piercing. Idag lutade det mera åt Industrial, men efter att ha hört på kvinnan i kassan så blir det nog en vanlig helix sist och slutligen. Hon sa att hon skulle nog rekomendera att jag haft en annan broskpiercing ett tag före, sen också att hela ens liv ska ställas efter Industrialn. Så nej, blir nog att börja med något lite mer lättskött, räcker med att ställa livet efter Turbo tills vidare :) Som för övrig vill ut nu (jag vill inte ut igen!) känner mig fortfarande som en dränkt katt. Sen blir det att bänka sig framför tv:n med lösgodiset och försöka fördriva tiden tills älskling kommer hem från Åbo imorgon.

Kommentarer
Postat av: Karrow

Svar: Ja, usch ja! Jag var ute i typ knappt en minut när jag gick mellan husen här på området och vips! Så var jag dygnsur. :(



Jag har både en helix samt en industrial och jag kan säga att industrialen är inte lättskött! Den tog ca 10 månader på sig att läka men jag ångrar den inte en dag! :D

Gör den om du vill, den är riktigt tuff, men var beredd på att den kan bråka en del. Ge dock aldrig upp utan pyssla om den som ditt barn under hela läkeperioden så har du en originell piercing! :D

Nackdelen är ju bara den att vi tjejer har oftast långt hår som hamnar runt staven och irriterar. :(



(fast en helix är också rätt bra, väldigt lättskött. tragus också, förresten! :))

2008-10-20 @ 18:52:02
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Karrow

Svar: Wey! :D Det vill jag se kort på isåfall, den är verkligen vacker den piercingen. :]

2008-10-20 @ 19:10:40
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Anna

Huff, tur du int ska göra en industrial! Tycker dom e grymt fula haha.. Nåja :)



Ja har själv en helix och den bråka ganska myki i början, men sen då ja bytt ti en stav så blev den bra :) Si till och putsa ordentlit! Eftersom den e i brosket kan de bli ganska snabbt irriterad.

2008-10-20 @ 19:17:14
URL: http://miinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback