Tröstlöst trist

image197

Gudars vilken trist dag;
  • tvätten skriker efter att bli tvättad,
  • golver gapar efter dammsugning,
  • databordet surar över dammtorkningen
och nu har min mage till på köpet börjar tjata på matlagning. Men tänk för att jag inte orkar börja på med varken det ena eller det andra. För jag sitter hellre här, med min älskling och drömmer mig bort till varmare klimat. Eller bara besäller lite tröstkläder från H&M.

Nu ska jag nog ta mig i skinnet, kom på att jag (fortfarande) har en hel del att göra på praktikrapporten innan onsdag. Nån som har tips på hur man får ihop 3-5 sidor av ingenting?!





Kommentarer
Postat av: anna

ha it iens börja åp själva praktikrapportin jag än! får väl no ta å buri funder åp a...hoho..

2008-03-16 @ 12:56:06
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback