Tre kilo på två & en halv månad

De har alltid sagt att man inte gör annat än äter på C&C. Men visste ni att jag gått upp tre kilo sedan jag började praktiken där i början av januari. Nu vet ni, inget bra ställe för den som vill banta. Men jag är glad, alltid tyckt jag varit för smal men kanske det håller på att vända. Tänker inte säga min nuvarande vikt, men jag börjar närma mig vad jag velat väga de senaste två-tre åren.
Intervjun gick annars rätt bra, de ville nog mest se hur jag såg ut för det var mest småprat och inte speciellt många relevanta frågor. Får veta efter påsk om jag får jobbet, men chansen var stor eftersom de behövde rätt många sommarvikarier. Dock skulle det möjligen röra sig om juli-augusti så vet inte vad jag ska hitta på hela juni då. Men får se när deras semesterlistor är klara.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vad är C&C? :)

2008-03-14 @ 18:54:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Aha I see :)

2008-03-15 @ 11:41:17
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback