Svart stank

Nobody is perfect! och nu har jag lyckats bränna, och då menar jag verkligen bränna, fast riset i kastrullen. Var så upptagen med mitt Photoshopande att jag helt glömde bort riset på plattan. Vattnet hade totalt kokat bort och en underbar stank sprider sig nu i lägenheten. Men mitt största problem är nog hur sjutton jag ska få bort allt svart ur kastrullen. Any ideas?

Tur annars att jag började med maten i tid och inte så sent som jag brukar när jag ska iväg nånstans. Nu har jag tid att början om från början. Och jag ska inte glömma bort det denna gång. Så nu går jag och sätter mig brevid kastrullen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt grytan i blöt med diskmedel :) Hoppas det funkar :)

2008-03-18 @ 13:08:04
URL: http://heidirpmer.blogspot.com
Postat av: Malin

Stålull är allas bästa vän i såna där fall, brukar vara det bästa!

2008-03-18 @ 13:58:20
Postat av: Anonym

jag brukar sätta lite bykpulver i vatten å sen koka det i kastrullen... Funkar garanterat! (typ 3 dl vatten och 1/2 dl bykpulver) :)

Lycka till :)

2008-03-18 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback