Smärta

Nåja, innan blogg.se (igen) fick något sorts problem så hade jag tänkt skriva om gårdagen och dagens krämpor. Har inte längre nån inspiration att författa om allting men ska väl försöka ändå..

Var som sagt och bowlade igår, Nina förlorade stort! Vet inte vad sjutton jag hade för fel, inte en enda strike och massor av försök när jag inte fick ner en enda kägla. Tar och skyller på mina icke-existerande muskler som krävde att jag använde barnklotet (8 kg) och mina feta fingrar som jag inte kunde stoppa in i klothålen ordentligt för då skulle jag nog åkt med när jag rullade iväg det. För övrigt passade inte något klot till mina fingrar, 10 kilosklotet hade i sin tur för stora hål och 9 kilosklotet såg jag inte förrän vi åkte hem :P
 Sen ska vi inte tala om hur mitt enorma blåmärke på benet kom till. Jag bara råkade smälla klotet i benet när jag skulle ha iväg det. Smart som fan. Sen är jag allmänt handikappad med diverse ickefungerande arm- och benmuskler. J bara skrattar åt mig, fast det skulle nog jag också om jag såg mig själv. Ser säkert otroligt kul ut där jag haltar fram.

Nåja, får vila upp mig idag och hoppas att det är bättre imorgon så man inte behöver göra bort sig på dansgolvet med värsta robotdansen. Annars har vi ganska trevligt här nu, allt är tvättat, lägenheten känns ren och fräsch och påskgräset med tillhörande kycklingar står på bordet. Likaså "videkissorna" men färgglada fjädrar i.

image200

Kommentarer
Postat av: Annika

Ni har då verkligen vari energiska, med att skaff videkissor, med fjädrar i och allt... mer än vad ja sku ork fix ti påsk :D

2008-03-21 @ 17:08:29
URL: http://www.ankka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback