Rapporter och död

Måste väl börja försöka, hur jag nu ska orka, laga inlärningsdagboken och praktikrapporten. Ska berättas om 10 veckor, 10 veckor som i stort sett ser likadana ut. Jaja, inte jag som ska läsa och betygsätta... Ska i varje fall vara skönt med långhelg, ingen praktik förrän på måndag. Dock en jobbintervju imorgon. Hoppas man får jobbet, har ingen lust att sitta hemma och sola denna sommar också (såvida inte nån vänlig själ tänker betala mig för att göra det).

Annars fick vi besked om ännu ett dödsfall när vi kom i jobb imorse, andra sedan jag kom dit. En söt liten dam, skötte henne inte men hon var en sån man fattade tycker för direkt. Var och gav henne insulin så sent som igår morse, då mådde hon prima. Lite skrämmande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback