Fullspäckat schema

Såhär ser mina kommande dagar ut:

  • Ska försöka städa och få lite påskstämmning i lägenheten idag, se om jag hittar några "videkissor".
  • Ikväll blir det bowling men D och S, evigheter sedan jag bowlade sist. Får se hur det går, bara jag vinner över J så är jag nöjd ;) Blir antagligen en eller två på nån trevlig bar sedan, ska säkert pratas lite när det är ett tag sedan vi såg dem sist.
  • Imorgon hoppas vi på bra väder så tar vi en heldag ute med kameran.
  • lördag blir det försenad födelsedagsfest så då är det krogen som gäller till 100%.
  • söndag har vi lovat fara ut och hälsa på föräldrarna, mamma skulle bjuda på mat och något sånt. Och lilla jag ska se om påskharen har kommit xD
  • måndag blir det också middagsbjudning, nu är det svärmors tur.
  • tisdag är det SYhFILIS race så då ska jag vara funktionär hela långa dagen. Hoppas det är bra väder så man inte behöver stå och frysa ihjäl.
  • Onsdag, den fruktade tandläkaren 08:30 som ska lappa mitt första hål. Sen skola till 16-tiden.
  • Torsdagen ser ut ungefär som onsdag, fast idag är det först skola och sen tandläkaren.
  • Fredag, Pampas, äntligen! jag har väntat. Festa hela dagen och natten lång (typ).
  • Lördagen börjar med silliz och sedan hem och vila sig till kvällen. För då vankas det inflyttningsfest på storalånggatan. Sedan blir det högst antagligen krog igen.
  • söndag, jaa... Försöka hitta förståndet och orken att vara i skolan nästa dag.

Nej usch vad mycket festande det kommer bli. Blir nog att vara nykterist resten av året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback