Inte som jag tänkt

Inte för att verka elak, men thank God att J är sjukskriven. Så fick jag mitt glassällskap till sist :) Var inte till Djurcentrum och frågade något, inte heller apoteket. Dumma jag hade inte med bankkortet så jag fick inte ut några pengar. Dock köpte jag en tröja. Vet att jag sa jag inte skulle köpa något, men den var liksom meant to be mine! Nedsatt från 20€ till 5€, endast en kvar och i min storlek. Hur meant to be är inte det?!
Imorgon jobb igen 15-20:30 och på fredag 9-14 samt lördag och söndag 13-20:30 samt 13:30-20:30. Sen som tur är ledig måndag och tisdag, ska väl fixa fästingmedlet då för dåkommande helg blir det möjligtvis villan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du halvtid?

2008-06-26 @ 10:32:58
Postat av: Anonym

ookej... säkert skönt med lite ledigt också då det är sommar..:)

2008-06-26 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback