Sex stycken böcker

Fick lite pocketfeber när jag ikväll insåg att det endast återstår 1/3 av boken jag läser och sen är det slut. Har förståss två pocketar jag fått med diverse tidningar (typ Cosmopolitan eller vad det var) men de brukar inte vara så väldans bra så jag och J tog och beställde ett lass från AdLibris. Grymt bra sida om man vill ha billiga pockets och så mycket enklare än att masa sig iväg till en bokhandel. Dock var en av böckerna inte utgiven ännu, men får ta den nästa gång vi beställer.

 image175          image176          image177
image178          image179          image180

Klicka på böckerna för mer info.

Kommentarer
Postat av: anna

ha liest Den andra kvinnan. Ja tyckt on va rätt bra!
Typ 30 je bra å, om man tycker om Jewells byökär! Ska koll in täide ar byökrän. allsist je na man ska beställ!

2008-02-26 @ 15:23:10
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback