Livsfarligt

Vilken deprimerande start på dagen, orka med mer snö... Och jag kunde inte annat än säga "vad var det jag sa" åt J när vi desperat försökte ta oss fram med sommardäcken. Sa åt honom i söndags när han skulle fara och byta att han skulle vänta tills nästa helg. "Min bil, jag som bestämmer" fick jag som svar. Jamen och? jag som kör mest med den.
Rena mardrömmen att ta sig tillbaka från Wärtsilä, tog säkert 25 minuter mot normala 10. Men men, nu är jag i alla fall hemma igen och som tur är har C fortfarande på sina vinterdäck så hon får lov att komma via efter mig. Sen får vi se hur jag får hem karl, förhoppningsvis har det smält lite så man vågar ge sig ut med vår bil igen.

Kommentarer
Postat av: Anka

Dum Jonas får Nina lida ;) Tänk om gobban sko konna va lika smart som vi ji :D

Så glad att ja int ha bytt ti sommarringan än, fondera kanske ti nästa helg ja å.

2008-04-09 @ 10:23:25
URL: http://www.ankka.blogg.se
Postat av: BountyLady

Hehehe... Jaaa karlar brukar få det där:
- Vad var det jag sa uppstuckit i ansiktet förr eller senare, med tanke på däckbytet...

Joo skitjobbig karl jag fått efter mej!

Kul att se att du bor i Vasa! Jag var där på semester för två år sen!
Kanonfin stad! Så åkte vi över Finlands längsta bro (kommer inte ihåg ved den hette) till nåt "fiskeläger" och badade!
Kanonmyyysigt!

Ha det gottis!

2008-04-09 @ 10:47:13
URL: http://bountylady.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Sa du int just att de va Jonas bil? :)

2008-04-09 @ 18:54:05
Postat av: Nina

Annika > Jodå, men tycker jag har att säga till om när det till 90% är jag som använder den just nu :)

2008-04-09 @ 19:01:57
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Anonym

Jahaa, du tänker så :);)

2008-04-10 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback