På smällen

SYH har säkert roligt när de lägger läkemedelsbehandligens lektioner som är obligatoriska ensamma på en dag. Detta bara för att få oss stackars elever att komma till skolan för 1h lektion för att sedan fara hem tillbaka och konstatera att det suger att det är obligastorisk närvaro. Bensinslöseri är vad det är!

Sen vill jag också påpeka att jag väntar inte barn vilket många har missuppfattat det som igår. Jag ska leva studielivet och njuta av ungdomen klart innan nån bebis kommer. Dessutom ska vi nog bygga egnahemshus och gifta oss innan också. Den nya familjemedlemmen jag talade om i gårdagens inlägg var vår hundvalp som förväntas komma till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback