Självdiciplin

Svårt att hålla löftet till mig själv, har så otroligt dålig självdisciplin nuförtiden. Föstår inte hur det kan vara så svårt att läsa 20-30 sidor. I våras läste jag en bok/dag (200-300 sidor) till studenten. Skäms på mig! Dagen kunde börjat så bra, somnade inte om efter att J sagt hejdå så jag var uppe redan 7-tiden. Men istället för att äta morgonmål och börja läsa satte jag mig vid datorn och började surfa. Sen slängde jag mig på sängen och messade J och klagade lite över hur lång dagen kommer att bli, för att sen somna. Vaknade igen ca 10.30 för att hoppa i duschen. Sen irra omkring lite rastlöst och surfa mer. Nu har jag läst kanske 7 sidor, tog paus för att sätta på potatisen och vips var jag här igen. Denna gång för att klaga över min dåliga disciplin, bah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast många har reagerat att vi inte har likadana ringar. men vi har olika smaker och valde att designa våra egna.
men ni kan ju alltid ta vitt guld när ni gifter er :)

2007-11-14 @ 11:43:49
Postat av: Malin

Känner såå igen mig! Finns så mycket annat roligt/intressant att göra (som annars inte är ett dugg kul...), så länge man slipper allt som har att göra med anatomi *suck*

2007-11-14 @ 12:47:07
URL: http://www.bloggen.fi/malin
Postat av: isabella

jo det är jätte svårt att få bra bild på ringarna..
min vigsel ring ska vara mer stenar eller om det blri en stor. vi får se.. inga planer på giftemål ännu :)

2007-11-14 @ 12:55:27
URL: http://ellabay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback