Är du känd tack vare din blogg?

Fan vad allt känns segt idag, har spelat poker så gott som hela morgonen. Orkar inte packa mera nu, känns som det inte finns mer att packa. Ändå ser det inte ut som jag plockat bort något ur rummet, bara klädskåpet som är tomt. Väldigt tomt. Kan väl trösta mig med att jag alltid kan komma hem efter det som fattas, om det fattas något.

Läste nyss nyaste numret av Hennes, visste ni att ni kan skriva er till att bli berömda? kan inte riktigt tänka mig att flera miljoner människor skulle vilja läsa mitt vardagsdravel. fast det är just vardagsdravel som folk tycks vara mest intresserade av. Speciellt andras kärleksliv, trassliga kärleksliv. Undrar varför det ska vara så? Är väl ändå fel att gotta sig i andras problem. man borde ställa upp istället och aknske komma med råd. Dock inte klyschor som "det går nog över ska du se" eller "Livet suger ibland, så skärp dig nu". Sånt hjälper faktiskt inte. Är man nere vill man höra riktiga råd. Hur kom jag in på det där nu då?

Kanske jag skulle ta och koncentrera mig på pokerspelandet nu. Har gått rätt bra de senaste två dagarna, tjänat ihop 14 cent. Kanske låter väldigt lite men är gratisspel där första plats ger 5 cent, andra 3 cent och tredje 2 cent. Så rätt bra ät det ju nog!

Kommentarer
Postat av: Karin

snygg bakgrund:)

2007-03-26 @ 11:58:12
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anka

Heh... vann spelar dö poker då?? Tänkt om ja sko joina dej lite i spelandet :)

2007-03-26 @ 11:59:10
URL: http://www.aanka.blogg.se
Postat av: Anonym

ibland finns int e så mycke annat ti säg än klyschor... Å välanvänd e di ju för att de stämmer! :O
Men jag vet, bara irriterande att höra dem. Sen när man lugnat ner sig kan man hålla med.

2007-03-26 @ 13:21:30
Postat av: Sara

ibland finns int e så mycke annat ti säg än klyschor... Å välanvänd e di ju för att de stämmer! :O
Men jag vet, bara irriterande att höra dem. Sen när man lugnat ner sig kan man hålla med.

2007-03-26 @ 13:21:35
Postat av: Sara

Jaha, he va nu som fan, vem klåpar igen om int sara :D

2007-03-26 @ 13:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback