Aldrig varit bra på att skriva rubriker

Usch vad klockan är mycket redan, borde ha läst i de två timmarna som vi suttit och spelat bort istället. Men men, 200 sidor eller vad hk-boken var borde man väl nog klara av på 3 dagar. Så kanske man inte läser alls idag?! Bara sitter här och möglar, äter godis och myser med Jonas istället. Ikväll ska vi i alla fall på något sorts kalas, hur kul det kommer att bli och vad för folk som kommer vet jag inte riktigt, men man kan ju alltid fara hem om det suger. Imorgon ska man och rösta, första riktiga röstandet för min del. Missade presidentvalet med två dagar och kyrkvalet räknas inte. Så så, får se då vem som faller mig i smaken imorgon i röstningsbåset. Inom sfp lär det i alla fall bli, måste ju se till så vi får behålla svenskan här i landet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var mitt 3:dje röstas.. presidentvalet, kyrkovalet å nu dehe :P

2007-03-17 @ 16:28:29
Postat av: malin

vissa har e redan färdit röstat .. :)

2007-03-17 @ 16:41:52
Postat av: Anka

Vaför kom int namne mitt me på hede fösta inlägga som ja skicka åt de... *sur*

2007-03-17 @ 19:06:21
URL: http://aanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback