28, 10, 24 och 7 :D

Idag är det 24:e då igen, 28 månader med min sötis d.v.s. Undrar hur länge man räknar sånt där? Kanske borde övergå till endast hel- och halvår snart. Fast äh! Inte kan man väl räkna för länge heller <3 10 månader med ringarna, snart 1 år :D
Packa packa, klädskåpet börjar vara så gott som tomt. Handdukar, sängkläder och party lite är nerpackat. bara småkrafs och stora saker kvar nu (d.v.s. soffan, tv-bordet och sånt.). Om 7 dagar borde vi ha nycklarna i handen ungefär. Skåpbilen är så gott som hyrd. Fan vad glad jag är :) Mamma antydde sig ha lite ledsamt nu när jag börjar packa, men är sånt som föräldrar få ta. DEssutom har hon ju två ungar kvar ännu i huset. Men lite rörd blev man ju nog nästan när hon sa att hon inte gillade det här med att jag packar. Men men, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anka

Sen då ja ska böri pack så vet ja att he kommer att kännas lite, man ha endå bodd i detta hus i 20 år. Ha aldri behövt oro mej för ekonomin eller nått... Men de hör till att föräldran ska va lite såde då barnen flyttar, men man kommer ju no hem endå så :)

2007-03-24 @ 20:19:27
URL: http://aanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback