Borde ha lyssnat på magkänslan

Borde ha lyssnat på känslan jag fick imorse att jag borde ha skippat mattetimmen idag. Men icke, och nu sitter man här en timme i onödan och inte slipper hem. Ingen matte eftersom halva lärarkåren tycks vara sjuk. Sötisen sitter hemma och väntar på mej, och så slipper jag inte hem förrän om ca 40 minuter. Dessutom med buss, så är man inte hemma förrän 12.45. Ungefär 45 minuter i en jävla buss runt halva Malax. Och ingen mp3 har man heller.

Ollis i lördags blev det, äntligen kom man sig ut. Och nu har jag bestämt mig också, ska sluta fara till Fontana. Orkar inte med deras skitstil att bara släppa in när dom har lust. Annars blev kvällen helt bra nog, slutade lite sämre för min sötis men han får väl skylla sig själv då han dricker för mycket. *hehe*

Nåh, nu ska jag gå och försöka övertala rektorn att vara med i ABI-programmet vårt på torsdag.


Älskar dig Jonas!
Tillsammans är vi oslagbara <3


Kommentarer
Postat av: Anka

Måst no ha nå mot er domde vaktren vi fone, fö ja såg no måånga som var under 20 där.

2007-02-12 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback