Skänk mig ett arbete från ovan

Vad göra idag?

Fortfarande igen som vill ha mig som arbetarsslav, bådar inte gott inför sommaren det här :/ Hoppas att nån kommer med något positivt besked kommande vecka annars går jag i taket p.g.a. brist på något att göra. Har suttit en månad och rullat tummarna. Jag behöver ett arbete!

Sötisen jobbar på sin presentation, sedan ska han läsa på prov i veckan och kommande hälg, stackaren :/ Men sedan är han klar och slipper skolan. Om man hade sån tur att man skulle vara klar nu, istället sitter man (nästan) som på nålar i väntan på resultat från alla håll. Resultat från studennämnden, resultat från jobbsökandet och resultat från skolsökandet. Borde väl börja läsa på inträdesförhören också...

Dags att knåpa ihop lite morgonmål nu kanske. Magen börjar kurra och ha sig, sedan duscha och så småningom kanske ta oss en liten promenad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner me helt råddig idag tå ja int riktigt vet va ja ska gör. Kan såklart läs lite, med de e int absolut nödvändigt. Sedan ska ju jag nog sitt hemma å plugg i några veckor, undras just hur he ska ga? :O

2007-04-15 @ 10:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback