Nu jävlar

Blev tipsad om denna sida via ett forum jag är medlem i. Jag med min usla armstyrka och värdelösa kondition skulle säkert ha bra nytta av detta. Därför kommer jag utmana min kära blivande man på detta. Införskaffade även nya skidstavar idag (tidig födelsedagspresent) samt Min J köpte skidpaket tidigare i vecka. Så vi ska också börja skida minst en dag i veckan hade jag tänkt.
Armhävningsprogrammet pågår i sex veckor så om sex veckor kommer vi båda förhoppningsvis vara starkare och ha bättre kondition!

Hoppas det blir en bra kompromiss för Min J eftersom jag inte vill att han ska köpa gymkort (då jag aldrig såg skymten av honom när han hade).

Bara han kommer in från promenaden med Turbo så ska jag se om han antar utmaningen, i såfall blir det att göra testet idag och börja på nästa vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback