Begynnande hår

Trist dag, solen skiner ute och det skulle vara perfekt väder att gå på en upptäcksfärd i Smedsby i jakt på nya fotomotiv. Tyvärr känner jag inte att jag har ork till det eftersom en förkylning härjat inom mig de senaste dagarna. Fortfarande lite snorig. Var ingen höjdare heller att ge sig ut på stan i onsdags med C och shoppa, sex timmars springande gjorde verkligen inte gott åt den begynnande förkylningen! En liten tröst var dock att jag fick en till huvtröja köpt och en helt ljuvlig tunn, svart tröja.
Borde säkert ta tag i nåt av alla tusen arbeten vi har i skolan, men det finns absolut noll motivation till nånting sånt just nu. Mycket roligare att spela Spindelharpan *ehum* Helst skulle jag börja på med fotona från villan men Photoshop vill verkligen inte installeras, error efter error får vi bara...
Sen var det frissadags igår också, så skönt att bli lite ompysslad och fin när man är förkyld. Riktig dunderkur! Blev en rak pannlugg och topparna på resten av håret. Jag tror det får bli foton på min nya frisyr tagna först ikväll på tjejkvällen, för den tänker jag inte missa fast jag så skulle ligga döende ;) Synd bara att temat skippades eftersom det var så många som tyckte det var för svårt, jag som nyss hade börjat komma på några alternativ som skulle funkat. Speciellt när jag inte tänkte äntra krogen ikväll p.g.a. förkylningen.

Men men.. ska se om jag skulle orka mig ut och kolla lite eller om jag fortsätter fördriva tid med kortspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback