Totally Sims 3

Har suttit hela dagen och spelat Sims 3 :D Eller jaa.. nästan hela dagen i alla fall, var en sväng till lågstadiet också och röstade efter en del övertalning av mamma och mommo. Hade egentligen inte tänkt vara en duktig finländare och rösta eftersom jag inte hade en aning om ve som i sådana fall skulle få den äran att ta emot min röst (inom SFP d.v.s.) men efter att mamma och mommo sagt vem jag skulle rösta på så visst ;) Huvudsaken att det var en SFP:are i alla fall, enda partiet man kan lita på kommer hålla hårt på svenskan i detta land!

Nu åter till Sims, skitakul spel!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja å sku vila ha ett sims spel :) kanske man måst slå till å köp ett i höst...

2009-06-07 @ 20:44:29
URL: http://lantgard.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu vill jag verkligen ha råd att köpa en ny dator, sims 3 är ett måste att skaffa :D Köpt nästan alla sims 2 (A) Men nu sku man väl måst håll sig från att skaff största delen av sims 3, men får se hur de går :P hehe!

2009-06-08 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback