Designtävling!

Gissa vad gott folk, i in lilla söndagstristess och plåga att ledigheten är slut så knåpade jag ihop e n ny design. Dock diggar jag min nuvarande design förtfarande så jag tänkte ta och lotta ut den nya till någon annan istället :)


  • Precis som förra gången så lägger jag till en header för var tionde tävlande som är med så det kan bli både ett andra och tredjepris också. 
  • Allt du behöver göra för att vara med är att lägga en kommentar i detta inlägg och om du har en blogg tipsa om tävlingen där.
  • Vinnaren publiceras på min blogg och meddelas! så om du inte har någon blogg ska du skriva din mejladress. så jag kan kontakta dig vid vinst.
  • Tävlingen avslutas 20 januai 2009!
Lycka till!

Klicka på bilden för att se hela designen.



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, skriver till dig nu för du var med i min tävling där man kunde vinna smycken från blingit.se (som avslutas imorgon). Jag har ett presentkort där på 700 kr som jag säljer till högstbjudande, kan också tänka mig att byta mot några spel (helst barnspel) till PS2 eller xbox. Kolla http://juliaberg.blogg.se/2009/january/vill-du-ha-presentkort-pa-700.html om du är intresserad :) Kram!

2009-01-04 @ 19:05:57
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!

Snurrade runt på nätet och hamnade här på din blogg. Gillar din design du har här, en annan har tummen mitt i handen fortfarande för sånt S

Har tyvärr ingen egen blogg ännu men har länge tänkt att skaffa så tänkte att jag ska ta och göra slag i saken och skaffa en samt prova vara med i din tävling och hoppas på lite tur :)

Ha det gott!

Mvh Ulrika

2009-01-05 @ 12:27:24
Postat av: Ammi

jag skapa ny blogg (igen) här. Fatta int hur man fick bort hela konto så ja skapa en ny hotmail adress och laga en ny blogg me den. Så nu... omständigt. :) heh

Första tävlingen jag deltar i, hoppas på tur gör man ju. Färgerna i designen är ju bara fabulous.. ^^

2009-01-06 @ 18:42:30
URL: http://suninmyeyes.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh jag vill vara med och tävla ^^

Jag kan verkligen inte sånt så jag kör med standard-designs som redan finns och hur kul är det... :P

2009-01-07 @ 00:28:36
URL: http://mrstepes.blogspot.com
Postat av: maja

Eftersom jag är heeeelt lost på det här med bloggdesign så skulle jag bli jätteglad om denna blev min :) Kika in på min nya blogg www.signeratm.se eller min gamla blogg www.metrobloggen.se (ska dock stänga ner den snart). Ha det så bra!

2009-01-12 @ 18:08:21
URL: http://signeratm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback