Senaste tiden..

Så otroligt skönt att bara ha en enda skoldag på hela veckan, har varit en väldigt jobbig helg detta. Rörremonten drog igång idag så hela helgen har vi varit vid lägenheten och packat, kom väl hem först kring kl. 1 senaste natt innan allt var klart.
Införskaffade badrumsskåp och spegelskåp i lördags, bestämde golvet i hallen, funderade lite på tapeten till vardagsrummet och golvet till datarummet. Längtar så tills remonten är klar och jag får börja måla, tapetsera och laga precis som vi vill ha det :) Har redan införskaffat första tre krukväxterna och dessutom hittade jag precis sådana krukor som jag vill ha, dock blev det bara två till att börja med så jag fick kolla så de passade. På onsdag ska jag och köp några till :) IIh, kommer bli så otroligt snyggt! Och självklart väntar en inflyttningsfest sen i höst så alla får se hur fint vi fått det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback