Min stackare

Min sötis är fortfarande sjuk, har varit sedan i fredagskväll. Idag konstaterades förutom ögoninflammationen han haft i två dagar även att han lider av akut bronkit. Så det blir till att äta spygröna tabletter (antibiotika) i åtta dagar framåt för honom. Vad som helst bara han blir frisk snart, jag håller på att gå i bitar av att inte kunna pussa och krama honom (vill inte riskera att själv bli sjuk, sånt har jag verkligen inte tid med). Men värst är nog att inte kunna vara hemma och ta hand om honom ikväll :/ Men det var hundskola ikväll och imorgon har jag jobb 7-11 så det blir till att sova hos föräldrarna och spara bensin.
Men nu äta lite våfflor och sen skicka ett gonattsms åt Min J innan jag tar natt.

J, jag älskar dig & längtar tills jag kan komma hem o ta han dom dig <3

Kommentarer
Postat av: ammi

ush vad jobbigt :(

2009-04-23 @ 12:44:48
Postat av: Malin

int e nu en mazda 6 SÅÅ stor :O om man int räknar med farmarmodellen förståss :P

2009-04-25 @ 19:59:27
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch vad jobbigt det lät. Hoppas han kryar på sig snart!

2009-04-27 @ 19:54:00
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback