Friskförklarad?

Min J börjar vara på fötter igen, tillbaka till arbetet och en väldig lust att återgå till gymmet vilket jag helst har honom att spara några dagar till. Får se hur det blir med den saken, borde försöka sysselsätta honom med annat istället ;)
Sitter i skolan just nu i väntan på att lektionen ska börja, har försökt mig på ett grupparbete men det gick inte speciellt bra. Fem rader och sen skulle det börja letas artiklar, inga träffar på svenska, ca 3000 träffar på engelska men igen som behandlar rätt sak och på finska tänker jag inte ens söka... Tror det blir att konsultera min partner om vad vi ska göra, eller bara dumpa problemet på henne ;) Fast så elak är jag faktiskt inte!

Försökte komma underfund med när vi har höstlov också, men hon som anvarar för det är inte här just nu och vikarien verkade minst sagt lite virrig. Traskade vidare till praktikkordinatorn eftersom vi antagligen är på praktik när höstlovet infaller, hon däremot kunde glatt upplysa mig om att vi som är på praktik kommer i varje fall inte ha något höstlov alls. Så dit for den Londonresan.. Måste väl konsultera Min J igen då om när vi kan tänkas fara, inte så roligt att fara medan man jobbar heller och missa nån arbetsdag (läs pengar). men resa ska vi, om inte annat en underbar solsemester kring nyår skulle sitta riktigt fint. Synd bara att Turbo inte kan följa med, inte så lockande att lämna honom hemma över nyår heller. Även om jag vet att han skulle stortrivas vid föräldrarna några dagar och bli bortskämd.

Men nu försöka laga lite mer på arbetet och göra sista touchen på ett annat. Även om ni säkert lika väl som mig vet att jag kommer göra något helt annat ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

du måst ju hörs av om du drar ti london! :D

2009-06-01 @ 19:22:02
URL: http://youknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback