Efter en hektisk tid..

Gissa om påsklovet varit behövligt! Börjar äntligen kännas som man fått vila uipp sig lite, varva ner och få lite paus från alla arbeten. Det värsta är över men ännu finns det några arbeten som ska in före sommaren, samt otaliga 9-16-dagar i skolan.. Men en dag i taget så ska det nog gå. Har lite jobb här och där inplanerat också för att få extra klirr i kassan nu när remonten äntligen dragit igång.

Något jag helt glömt bort under all press var ju vår 2-årsdag som sambos den 1 april :) Hände i och för sig mycket annat kul då också. Min J kom hem från Norgeresan vilket nog var bäst den dagen :) Den tredje årsdagen som förlovade närmar sig med stormsteg, endast 41 dagar kvar <3 Funderar lite på om vi skulle ta en spahelg eller liknande, dock kan vi inte bege oss så långt bort ifall det skulle dyka upp problem med renoverandet.

Den 12 maj närmar sig också, dagen då en vän planeras föda. Barnet har dock varit påväg två gånger redan så jag har en stark tro om att jag blir tant Nina tidigare än så :) Annars då? Skolan börjar snart igen, bara en underbart  påskdagskväll och påskannandag innan det som ska avnjutas med Min J, imorgon blir det troligtvis bastu och ikväll ska vi väl mysa ner oss i soffan och kolla duschskåp :)

Sen ska det förhoppningsvis dyka upp lite foton också, dock är det lite problem just nu eftersom vi lyckats få ett riktigt jobbigt virus på datorn som infekterar  vilka filer som helst och kan ändra sig själv... Blir antagligen att ta allt från början, nytt windows och allt. Längtar till maj så mina pengar trillar ut och jag kan bege mig till affären och införskaffa en ny, helt egen dator.

Kommentarer
Postat av: Linda - ehtela.com

åh vad skönt med påsklov, sån lyx har inte jag :/

2009-04-13 @ 22:06:34
URL: http://www.ehtela.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback