Happy birthday to me

När jag kom till jobbet i torsdags blev det sång, men annars kändes det som en helt vanlig dag. Fick ett kamerastativ av min J som jag borde fara ut och testa nån dag. Sen har jag fått några hylldelar i förskott av mommo och svärmor samt ett sängbord av mamma/pappa som vi hämtade igår. Annars var jag helt död igår, går lite flunssa på jobbet och såklart drog man det på sig. Hade så sjuk hals igår att jag knappt kunde få ur mig ett pip, ännu värre när man sen skulle halvt skrika åt alla döva gamlingar. Slutade en timme för tidigt för att sen fara hem och sova två timmar. Som tur är känns det mycket bättre idag, blir nog att ha födelsedagsfest för vännerna trots allt. Och imorgon kommer släkten så nu ska jag försöka städa lite till när lite krafter samlats igen medan jag suttit här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback