Dag IV - Ledig

JÄÄÄÄVLAR! Hade skrivit ett långt inlägg och när man ska publicer kastar sidan ut mig. Skitstil. Nåja, ledig idag vilket var skönt. Dock inget städande eftersom min disciplin aldrig infann sig och jag lekte med photoshop halva dagen. Resultatet ser ni här brevid. Steg i alla fall upp innan jag hade väckning, de tidiga mornarna hade satt sina spår. J besiktade bilen idag vilket resulterade i körförbud. Handbromsen fastnade trots att vi varit till verkstaden två gånger angående det. Så nu blir det att köpa nya bromsok, dyrt as hell. Men det får bli morgondagens problem, nu ska vi krypa i säng. Imorgon väntar första kvällsskiftet.

Nehe, "Ett fel har inträffat En detaljerad felrapport är ivägsänd. Felet kommer att åtgärdas snarast möjligt." Bilden får lov att vänta tills imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback