Begravning

image129Fasters man begravdes idag, såklart hade jag glömt näsdukar så där satt man med tårar och snor som rann. Nåja, bra att få rensa kanalerna ibland. Sen en stund efter att vi kommit hem fick J besked om att hans mommo låg på akuten. Lyckligtvis var det inte inte så farligt vad de förstod, skulle på röntgen ännu men förhoppningsvis slipper hon snart hem. Och nu hade jag tänkt slänga mig i säng med uppenbarligen ska J och vänner x2 till ABC på kaffe så visst kan man hänga på. Är trots allt först til 14:30 jag ska i jobb.

Vad tycks förresten om bilden? slängde ihop den snabbt igår innan jag stack till jobbet. Tror nog det ska bli lite mer arbete på den ännu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback