Totalrenovering

Kände att det är dags för en totalrenovering av bloggen (Antagligen bara för att jag egentligen har mycket annnat att göra med studetläsandet). I alla fall så har jag börjat sådär smått med att lägga in en klocka efter några misslyckanden och lite hjälp. Kommer väl sakta men säkert att bli fler förändringar, fast det blir väl bara på kvällarna jag kommer att har tid med det.

Nu ska jag klä av mig och krypa ner i sängen med min sötis <3 Imorgon är det väckning klockan 10 igen för att läsa psykkabok nr. 2, 170+ sidor... (142 idag).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj lilla Nina, hu ork du lägg energin på att fix nå nånthe?? :P

2007-02-20 @ 15:36:17
Postat av: Anonym

Namne kom int me på hede förra.. men e va ja som skicka e :P

2007-02-20 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback