Jag är inte vad jag varit förut

Jag är inte vad jag varit fick jag nyss konstaterat, numera suger jag på minesweeper :/

Blah, vi ska och äta till Böle idag igen. Skulle inte orka fara nånstans, om hon verkligen måste laga mat åt oss kan hon väl fan komma hit själv. Är väl ändå lättare det då hon är frisk än att vi två som är sjuka ska måsta ränna dit varje dag. Fan om folk skulle tänka lite nån gång... Diskat fick vi gjort igårkväll i alla fall, eller Jonas fick det diskat :)

Tror jag ska aktivera mig med att gå och äta, sötisen ligger och sover ännu så hade tänkt vänta på honom men han stiger ju aldrig upp. Eller å gosar man bara ner sig tillbaka brevid honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback