Turbo -

Född till agilityhund

Kanske borde uppdatera oss lite här också!

Sommaren är påväg och Turbo är mitt uppe i sista trotset just nu, könsmogen på riktigt och alla tikar är mycket intressantare än matte. Speciellt en viss Frida på agilityträningarna intresserar, stackarn blir helt olycklig när matte inte låter honom nosa henne i rumpan hela tiden.

Som sagt, agilityträning! Det är vad matte och turbo sysslar med numera några torsdagar framåt. har varit på två träningar nu och precis som jag misstänkt är Turbo född till agilityhund. Han älskar det! Matte hinner kanppt instruera honom innan han är över portarna och muren och A-hindret tog han an på direkten! Ända vi inet riktigt fått kläm på är slalompinnarna, men jag tror det blir att konstruera en bana hos föräldrarna i sommar och öva lite :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Precis som Tiini. Född med agilityn inbyggd ;D

Som jag sa någon gång (minns inte när) man ser det på honom att han är en riktig agility hund ;D

2009-05-20 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0