Turbo -

Kloklippning

Vi misslyckades. Satt och gosade med honom lite så han skulle lugna ner sig, sedan fick han nosa och undersöka klosaxen i lugn och ro. När jag sedan skulle klippa ylade han som om jag skulle slitit bort hela klon istället för att klippa 0,1 mm. Sur som bara den på matte höll han sig undan ett tag. Sedan kom han för att göra ett nytt försök. Grattis till matte! denna gång klippe jag i pulpan så det blev att kuta efter potatismjöl och wc-papper innan hunden hade blod över hela lägenheten. Tror vi båda är lite skakis nu så inga fler klippförsök idag. Kanske man rent av borde överväga att fila istället? dock vet jag inte om nån av oss har tålamod för det..
Hoppas han bestämmer sig för att glömma, skulle inte vilja han blir en sån som är livrädd för klippstunderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0