Turbo -

Därför är den min!

1. Om jag tycker om den, så är den min.
2. Om den finns i min mun, så är den min.
3. Om jag kan ta den ifrån dig, så är den min.
4. Om jag hade den för en stund sedan, så är den min.
5. Om den är min, få det aldrig att verka som den är din.
6. Om jag tuggar sönder någonting, så är alla bitar mina.
7. Om den ser ut ungefär som min, så är den min.
8. Om jag såg den först, så är den min.
9. Om du leker med någonting och sedan lägger det ifrån dig, är det automatiskt mitt.
10. Om den är sönder, så var det inte mitt fel och, naturligtvis, den är din.

Oj vad matte skrattade åt detta. Antagligen för att det stämmer så otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, så rolig! :-D

Är det ok om jag lånar denna och sätter in i ett utav mina blogginlägg?

Mvh. Emelie, Ronja & Viggo

2008-08-14 @ 15:41:32
URL: http://www.hundliv.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0