Buzzador: Belvita Breakfast

Jag är sedan en tid tillbaka med i Buzzador och får då chansen att nu som då prova olika produkter gratis i utbyte mot att skriva en kort rapport om vad jag tycker. Om nån vill prova att gå med i Buzzador så är det bara att följa denna länken o så har ni också snart chansen att prova på nånting :)
 
Har de senaste veckorna haft chansen att buzza dessa frukost-/mellanmålskex. Tycker att de i sig själva är rätt torra men med lite mjukost på blir de med mjölk o korn riktigt goda. Tyvärr tyckte jag att de var de enda som var goda (gick faktiskt att äta rakt upp o ner också). De med honung o nötter tyckte jag hade en alldeles för söt smak och de med joghurt hade en eftersmak som inte alls passade min mun. Inga av kexen skulle jag äta dagligen, däremot de med mjölk o korn skulle kunna passa som en del i ett mellanmål med ex. ett äpple till.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan ju inte säga att dom ser så goda ut...

2013-03-08 @ 17:47:32
URL: http://www.livetibondstugan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback