Beslut o snabba svängar

Såg nyss på FPA:s hemsida att ansökningarna för alla dessa bidrag och förmåner inkommit, så inom en snar framtid borde väl beslutet om mammapeng och mammalådan dimpa ner :)
 
För övrig är det bara Tubbis o jag resten av veckan då makens tilltänkta Kinaresa nästa vecka plötsligt blev avfärd idag! Snabba svängar där.. Nå, får ju hem honom till helgen och efter att ha diskuterat lite med mamma o svärmor så ska väl nog den omöjliga ekvationen Turbo vs. jobb lösa sig. För senaste Min J var på resa insåg jag att det är antingen promenad med hunden eller så jobb, båda blir för mycket för mina höfter/rumpa.
 
Nu ska jag gå o äta min tonfisksallad o sen ska jag testa mitt nyköpta Super Mariospel ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låden kom fort, men beslut om mammapeng drog di no ut på.. :)

Svar: Just så, nå såläng jag jobbar så ere nog mest lådan jag suktar efter ;)
Niini

2013-03-05 @ 09:55:13
Postat av: Josefin-22år, fru &mamma till två

Du har en utmaning på min blogg:)

2013-03-07 @ 18:57:45
URL: http://junimamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback