Tävlingsvinst åt Liten

Var med i en tävling för ett litet tag sen där man skulle berätta ett kul sätt att berätta om sin graviditet. Mitt bidrag som vann var något som jag kom att tänka på när vi planerade bröllop o sökte en caketopper.
 

"Ett sätt som jag kom att tänka på när vi planerade vårt bröllop är att lägga denna caketopper högst upp på bröllopstårtan. Sen se hur många som märker det o se hur ryktet sprider sig bland borden."

 

Vinsten var ett 300 kr presentkort från Lilla grodan design. Igår damp vinsten ner i brevinkastet! Jättefina saker så nu är det bara att vänta på att få börja använda dem :)

Kan för övrigt varmt rekomendera att handla därifrån, ägaren Elisabeth var jättetrevlig o även fast man handlar från Finland så tyckte jag det var enkelt att beställa via mejl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback