Inga tunga lyft var det jaa..

Pust o stånk, nu har vi det möblerat så både spjälsäng o skötbord ska rymmas i sovrummet. Samt fixat så man i nödfall kan hålla till i arbetsrummet ifall det blir mycket skrik. Himla tur att vi bestämde att göra det redan, hade nog inte orkat hjälpa till speciellt mycket om vi skulle ha sparat det längre fram.
 
Och noteras kan att det var inget i jämförelse med vad som lyfts på jobbet, har ju åtminstone tillgång till en stark karl här hemma.

Fick för övrigt kommentar på jobbet igår att jag ser ut som en glad trettonåring, jag som aldrig haft finnar i min ungdom får tillbaka med råge. Och liten är jag också, tackar gudarna för det. Kanske slipper bli som ett hus innan det är dags då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback