8 juni it is!

 
 
 
Som många säkert listat ut vid det här laget så är jag gravid. Har varit himla svårt att hålla tyst och flera gånger har jag varit påväg att skriva men ångrat mig. Har mått oförskämt bra, endast lite illamående i början om jag blev för hungrig. Ganska tidigt kände jag av hugg i skinkorna vid mycket ansträngning, numera är det mer i svanskotan och strålar utåt åt alla håll. Bättre o sämre från o till, tar det som det kommer.
På växtfronten tycker jag det stått stilla de senaste veckorna, men idag märktes en klar skillnad bara från förra veckan. Men så mycket som det dragit i skinnet senaste veckan är det väl inte konstigt. Vågen har även börjat ticka uppåt nu, första gången jag varit över 50-strecket i förra veckan. Första sparken tror jag kom i lördags, kändes som om nån peta mig några gånger i magen fast inifrån.
 
Next up: Nästa tisdag rådgivningen och 29.1 ultra.
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad roligt, grattis! :)

Svar: Tack :)
Niini

2013-01-12 @ 08:39:06
URL: http://stinaskreativa.wordpress.com
Postat av: Sofia - ett bättre du

Grattis till bebin!!! Och så himla kul att vi ska ha ungefär samtidigt :)

Svar: Tack, jo verkligen kul att följa fler som väntar ungefär samtidigt :)
Niini

2013-01-12 @ 14:17:18
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Grattis till bebis, såg att vi ska ha samtidigt :)

Svar: Tack, jo jag såg det också sen :)
Niini

2013-01-14 @ 20:52:58
URL: http://annaisabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback