50 år kvar till pension

I torsdags fick jag frågan om jag hade hunnit med allt jag ville innan 25. Måste nog medge att om nån hade sagt åt mig då jag var 15 att jag vid 25 skulle vara gift, ha jobb, husplaner och vara på smällen så hade jag nog bara skrattat gott åt deras livliga fantasi. O andra sidan är inte ens värld speciellt stor vid 15 och livet går mest ut på skoltrötthet och vänner. Tycker ändå allt är inom en rimlig tidsram med tanke på att jag var endast 16 år när jag träffade Min J.
Ser man till ett kortare tidsperspektiv (då jag var kring 20) så har jag väl nog nån gång sagt att jag ska vara gift innan 25 och ha hus o barn innan 30. So far so good.
 
Föll annars i samma fälla som många andra och fick en Onepiece i födelsedagspresent. Kom även fram till att det nog måste vara den ultimata preggoklädseln, ingenting som klämmer nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback