Min nya bästa vän

 
Mamma var på jakt efter en ny dammsugare här för ett tag sedan och fyndade sista exemplaret av Electrolux ergospace. Hon verkar väldigt nöjd då hon t.o.m. påstod att det blivit kul att dammsuga! Precis vad vi behöver, att dra fram det där tröskverket till dammsugare som vi i all hast (och snålhet) inhandlade 2007 då vi flyttade ihop har alltid varit en pina. Man hör inte ens vad man tänker.. När jag hittade rätt på Citymarkets hemsida, till ett bra pris dessutom, var jag inte sen att klicka hem en även åt oss. Att den dessutom är miljövänligare än andra dammsugare är ju ett stort plus det också. Gissa vad jag ska göra på min lediga måndag?! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Finns inget värre än att damsuga med en dålig och klumpig damsugare... kan inte påstå att det är roligt nu heller fastän vi har en liten och tyst en men det är 100 gånger bättre än förr :)

2013-02-22 @ 12:39:25
URL: http://www.livetibondstugan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback